תקנון האתר
תקנון זה מסדיר את היחסים המשפטיים והמסחריים שבין אריה בר – עזרי הדרכה ח.פ 057719551 מרחוב הרצל 8 יבנה, באמצעות אתר האינטרנט www.ariebar.com (להלן: "אריה בר" ו/או האתר ו/או החנות) ובין לקוחותיו (להלן: לקוחות או לקוח) בכפוף לכללי תקנון זה יש לקרוא בעיון את התקנון וכל הוראות תקנון זה יחולו על כל שימוש או רכישה באתר.הזמנות באתר
על מנת שאוכל למלא אחר הצעתך לרכישת מוצר (להלן: הזמנתך), יש צורך שהמוצרים שהזמנת יימצאו במלאי חנות האתר. למרות שאני עושה כמיטב יכולתי להבטיח שהמוצרים המוצגים באתר יימצאו במלאי, הרי שלעתים יש מוצרים אשר אזלו מהמלאי, עד מחזור ההדפסה הבא. אם המוצרים חסרים, תשלח אליך הודעה מתאימה באמצעות הדואר האלקטרוני שלך או באמצעות הטלפון. במקרה הזה אני שומר לעצמי את הזכות להגיש לך, במידה וישנה כזאת, הצעה לרכישת מוצר חלופי בעל אופי ומחיר דומים. אם תקבל את הצעתי, יעודכנו פרטי הזמנתך מחדש. אם החלטת לסרב, תימחק הזמנתך ולא יתבצע כל חיוב.רכישות יתבצעו רק בפועל על ידי אישור כרטיס האשראי, או אישור התשלום על ידי באמצעי התשלום האחרים, המפורטים בהמשך.
מועדי אספקה יחולו רק לאחר קבלת אישור מחברת כרטיסי האשראי.
כרטיס אשראי שנמסר על ידי גולש ואשר לא יקבל אישור של חברת האשראי יהווה סיבה לביטול עסקה מבחינת האתר. הגולש יכול לפנות ולתקן את האישור לתשלום וזאת במידה והאתר יאשר את השינוי. כל המחירים באתר כוללים מע"מ כחוק.

מדיניות המשלוחים של העסק
המוצרים השונים יסופקו באמצעות דואר ישראל (רשום או שליחים). המוצרים יסופקו בהתאם לזמן האספקה הנהוג בדואר ישראל. משלוח המוצרים יתבצע רק לאחר קבלת אישור מחברת האשראי על תקינות העסקה. במידה ובעת ביצוע ההזמנה יימסרו פרטי זיהוי שגויים, לא אוכל להבטיח שהמוצרים יגיעו אליך. במקרה שהמוצרים יוחזרו אלי בגלל פרטים מוטעים שנמסרו או במקרה של איחור ואי משיכת המוצר ע"י הלקוח יחויב הלקוח שוב בתשלום בגין דמי משלוח. אנא הקפד למלא פרטים מדויקים ועדכניים. הגשת פרטים אישיים כוזבים אסור לחלוטין ומהווה עבירה פלילית על פי הוראות חוק העונשין, התשל"ז – 1977 ו/או בכל דין.

איסוף עצמי – ניתן לבצע איסוף עצמי מרחוב הרצל 8 יבנה, או מכל נקודת מפגש אחרת שתיקבע בתיאום מראש.

דואר רשום – עלות 19 ₪ משלוח לסניף דואר הקרוב למקום המגורים בכל אזורי החלוקה של דואר ישראל בכפוף למדיניות המשלוחים של דואר ישראל בהזמנות של עד 2 ק"ג למוצרים עד גודל 80X60X40.

לחבילה במשקל של מעל 2 ק"ג עלות המשלוח הינה 28 ש"ח.
עם הגעת החבילה לסניף הדואר הקרוב לביתך, תקבל הודעה לאיסוף החבילה מהסניף. זמן השילוח תלוי בדואר ישראל.
משלוח עד הבית – עלות 59 ₪. משלוח עם שליח עד הבית או למקום העבודה לכל אזורי השילוח של דואר ישראל בכפוף למדיניות המשלוחים של דואר ישראל. למוצרים עד גודל 40X30X10 ומשקלם לא עולה על 10ק"ג. כדאי לבחור כתובת נוחה לקבלת החבילה שבה תימצא/י לאורך היום (מקום העבודה למשל).
ברכישה מעל 500 ₪ משלוח עד הבית – עלות 25 ₪. משלוח עם שליח עד הבית או למקום העבודה לכל אזורי השילוח של דואר ישראל בכפוף למדיניות המשלוחים של דואר ישראל. למוצרים עד גודל 40X30X10 ומשקלם לא עולה על 10ק"ג.
חינם – ברכישה מעל 1000 ₪ משלוח עד הבית – משלוח עם שליח עד הבית או למקום העבודה לכל אזורי השילוח של דואר ישראל בכפוף למדיניות המשלוחים של דואר ישראל. למוצרים עד גודל 40X30X10 ומשקלם לא עולה על 10ק"ג. יינתן משלוח ע"י שליח ללא תשלום.
מקומות אליהם אין משלוחים של דואר ישראל יישלחו כל החבילות לסניף הדואר בישוב בעלות של 25 ₪ בלבד. למוצרים עד גודל 80X60X40 ומשקלם לא עולה על 15ק"ג.
פריטים המוחזרים לשולח (אריה בר – עזרי הדרכה) מכל סיבה שהיא (מסרב לקבל, כתובת שגויה וכו') יחויבו בדמי המשלוח.
אספקת מוצר לבית הלקוח תגיע באריזה סגורה שעברה ביקורות מוקדמות לגבי תכולתה, טיב וכמות המוצרים שבתוכה.

חתימה על קבלת החבילה תהווה אישור לקבלת המוצר.
היה והמוצר הגיע כאשר הוא פגום בשל חבטה או סימן של נזק על החבילה, אזי הרוכש רשאי לסרב לקבל את החבילה או להודיע לי באותו רגע במסרון, כדי שאקבל החלטה ואתיר לפתוח את החבילה בטרם יתבצע אישור של קבלת החבילה בשלמותה.
במקרה בו הלקוח יתלונן על אי קבלת מוצר שהגיע בחבילה סגורה, התלונה על כך חייבת להגיע באופן מידי אליי ואפעל לאיתור הבעיה ולפתרונה.

תשלום
התשלום יבוצע באמצעות כל כרטיסי האשראי הישראליים. קיימת אפשרות של רכישה בתשלומים ברכישה מעל 300 ₪. פרטי ההזמנה וכרטיס האשראי מועברים באמצעות שרת מאובטח כאשר הם מוצפנים, כאשר תדרשו להזין פרטים רגישים, סימן המנעול יופיע בתחתי הדפדפן בצדו הימני. סימן זה מאשר כי המידע המועבר אלינו מאובטח ומוצפן בטכנולוגיית SSL.
ניתן לשלם גם בדרכים הבאות: העברה בנקאית לחשבון הבנק (יש צורך ליצור קשר טלפוני לקבלת פרטי חשבון להעברה).
המחאה רגילה רשומה לפקודת אריה בר עם סימון "למוטב בלבד" ולתאריך ההזמנה בלבד (לא דחוי).
כל אחד מאפליקציות התשלום האלה: Pepper, Pay, PayBox, Bit. שימוש באפליקציית תשלום מחייבת הכנסה של מספר הנייד שלי ושמירתי כאיש קשר.

אישור הזמנה ומעקב משלוחים
לאחר אישור ההזמנה וביצוע התשלום, תתקבל הודעה על אישור קבלת ההזמנה. בנוסף, תשלח לדוא"ל של הלקוח הודעה על תחילת הטיפול בהזמנה. ניתן לעקוב אחרי הטיפול בהזמנה באמצעות האזור האישי של הלקוח באתר.

החזרת מוצרים / ביטול עסקה ע"י הלקוח
ניתן לבטל רכישת מוצרים בתוך 14 (ארבעה עשר) ימים מיום קבלתם, כשהם ארוזים באריזתם המקורית לא נפתחו כלל ולא נעשה בהם שימוש עלות המשלוח לא תזוכה בכל מקרה.
במידה ומוצר עומד בתנאי ההחזרה, החזר כספי/זיכוי יינתן על מחיר המוצר ששולם פחות דמי משלוח. ניתן להחזיר מוצרים פיזית אליי בתיאום מראש ברחוב הרצל 8 יבנה, או לשלוח אותם באמצעות דואר שליחים או באמצעות כל חברת שליחויות אחר. למען הסר ספק, אין החנות מקבלת מוצרים להחזרה / החלפה בדואר רגיל או בדואר רשום.

ביטול עסקה ע"י האתר
אני שומר לעצמי את הזכות לבטל עסקה בהתקיים התנאים הבאים:
במקרה בו תימצא כל טעות ואו טעות אנוש בהגדרת המוצר, בפרטיו מחיר או כל פרט בפרסום המוצר.
אם לפי שיקול דעתי הבלעדית, אזהה רוכש כלקוח אסור שאינו לקוח פרטי או לקוח שאינו עומד בתנאי האתר. במקרה בו לא אאשר עסקה עם גולש מסוים, אודיע לו על כך במייל או במסרון ולא יתבצע חיוב כלשהו.

אחריות
זמן האחריות על כל מוצר הינו חצי שנה אלא אם כן מצוין אחרת בדף המוצר באתר או בחשבונית הרכישה.

התחייבות הגולש
הגולש מתחייב לנהוג בתום לב וביושר בעת הרכישה ו/או ההזמנה כמו גם לאחר הרכישה והאספקה. הגולש מתחייב להודיע על כל טעות במשלוח המוצר שקיבל אם קיבל מוצר אחר בטעות או אם קיבל יותר ממוצר אחד שהזמין. לדוגמה: אם הלקוח קיבל לביתו שתי חבילות במקום אחת שהזמין או חבילה אחרת שאיננה מיועדת לו. היה וטעות כזאת תתגלה על ידי האתר מתחייב הלקוח לשלם בעבור המוצר את הסכום וערכו ביום בו קיבל את המוצר וזאת על פי מחיר מחירון החנות והאתר ביום קבלת המוצר אליו בפועל.

גיל השימוש באתר
ניתן לגלוש ולצפות באתר בכל גיל אך מוסכם כי הגיל המינימלי לרכישה באתר הינו 18.
נוער או מדריכים צעירים המבקשים לרכוש מפות לטיולים או חומרי הדרכה נדרשים לבצע את הרכישה באמצעות הורים או מישהו מבוגר בלבד.

הצהרת פרטיות
אני עושה את המירב כדי להימנע מחשיפת פרטים אישיים של הגולשים, למעט אלו המוצגים בפרופיל המשתמש. המידע עשוי לשמש אותנו לטובת הגולשים, ולעולם לא יימסר לצד ג' כלשהו, למעט: מצבים בהם החוק מחייב אותנו למסור את המידע. קיים חשד נגד המשתמש כי חיבל בזדון באתר או פגע בגולשים באתר וכיו"ב.

סמכות עניינית לשיפוט
דיני מדינת ישראל יחולו על תקנון זה ועל כל הנובע ממנו או הכרוך בו, התקנון יפורש על פיהם, וכל סכסוך או שאלה משפטית בקשר אליו תובא להכרעה בערכאה השיפוטית המוסמכת.